Reklamace
Reklamace a vrácení zboží
Vážíme si vašich nákupů a chceme, aby s nimi byli zákazníci spokojeni. Přesto je potřeba dodržovat pravidla reklamací a vrácení zboží v souladu s platnou legislativou.
Reklamace
-
Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců.
-
Reklamace můžete uplatnit v případě vadného nebo nefunkčního zboží.
-
Reklamované zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu (pokud je to možné).
-
Pokud zboží přišlo poškozené při přepravě, prosíme, neprodleně to oznámte dopravci a kontaktujte nás na info@primecards.cz
-
Pro uplatnění reklamace nás prosím kontaktujte a sdělte nám podrobnosti o vadě. Následně vám poskytneme instrukce k dalšímu postupu.
Vrácení zboží
-
V souladu s platnou legislativou máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
-
Upozorňujeme, že u některých druhů zboží (například sběratelských karet, jedinečných produktů nebo zboží, které bylo otevřeno či použito) není možné odstoupení od smlouvy uplatnit, protože se jedná o zboží podléhající rychlé zkáze nebo hygienickým důvodům.
-
Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené a v původním obalu.
-
Zboží zasílejte na naši adresu spolu s kopií dokladu o koupi.
-
Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
Výjimky
-
Nelze vrátit zboží, které bylo používáno, poškozeno nebo z něho byla odstraněna originální pečeť.
-
Reklamace nebo vrácení nebude uznáno, pokud je zboží nekompletní nebo poškozené z důvodu nesprávného použití.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamací či vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat.