Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Vážíme si vašich nákupů a chceme, aby s nimi byli zákazníci spokojeni. Přesto je potřeba dodržovat pravidla reklamací a vrácení zboží v souladu s platnou legislativou.

Reklamace

  • Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců.

  • Reklamace můžete uplatnit v případě vadného nebo nefunkčního zboží.

  • Reklamované zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu (pokud je to možné).

  • Pokud zboží přišlo poškozené při přepravě, prosíme, neprodleně to oznámte dopravci a kontaktujte nás na info@primecards.cz 

  • Pro uplatnění reklamace nás prosím kontaktujte a sdělte nám podrobnosti o vadě. Následně vám poskytneme instrukce k dalšímu postupu.

Vrácení zboží

  • V souladu s platnou legislativou máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

  • Upozorňujeme, že u některých druhů zboží (například sběratelských karet, jedinečných produktů nebo zboží, které bylo otevřeno či použito) není možné odstoupení od smlouvy uplatnit, protože se jedná o zboží podléhající rychlé zkáze nebo hygienickým důvodům.

  • Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené a v původním obalu.

  • Zboží zasílejte na naši adresu spolu s kopií dokladu o koupi.

  • Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

Výjimky

  • Nelze vrátit zboží, které bylo používáno, poškozeno nebo z něho byla odstraněna originální pečeť.

  • Reklamace nebo vrácení nebude uznáno, pokud je zboží nekompletní nebo poškozené z důvodu nesprávného použití.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamací či vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat.